دکتر شهریار حیدری  نماینده مردم شهرستان‌ های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در جلسه و بازدید مشترک با مدیر عامل سازمان همیاری از منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین، بر ضرورت  تسریع در اجرای طرح‌ ها و پروژه‌های لازم الاجرا توسط سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه، «شهریار حیدری» در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین از نزدیک در جریان مشکلات سرمایه گذاران منطقه  قرار گرفت و  در حاشیه این بازدید گفت: منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه تجارت مرزی دارد و  رسیدگی به مشکلات این منطقه و تسریع در اجرای پروژه‌های آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

 وی در ادامه افزود: ساز و کار و امتیاز این منطقه به نفع مردم شهرستان‌ های نوار مرزی استان باید حفظ شود و انتظار می‌رود که تحقق این مسئله در ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم منطقه تاثیر مستقیم داشته باشد.

 «صادق خدادادی» مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و تلاش‌های دکتر حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در تصویب منطقه آزاد قصرشیرین اظهار داشت: مسئله جذب سرمایه‌گذار و ایجاد و تقویت زیر ساختهای منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین دو اولویت مهم و اصلی در برنامه‌ های تدوین شده سازمان همیاری است و به همین منظور واحد سرمایه‌گذاری این سازمان فعالیت خود را برای جذب و نیز رفع مشکلات سرمایه‌گذاران آغاز نموده است.

وی با بیان برخی پروژه های در دست اجرا و مشکلات پیش رو، ابراز امیدواری کرد که با حمایت مجمع نمایندگان استان کرمانشاه روند اجرای این طرح ها شتاب گیرد.