مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان کرمانشاه بر ضرورت راه اندازی بازارچه مرزی تیله کوه در اسرع وقت تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه، «صادق خدادادی » روز سه شنبه در حاشیه دیدار ناظر گمرکات استان کرمانشاه ، فرماندار سرپل ذهاب با مدیر اجرایی اقلیم کردستان عراق در خصوص بازگشایی مرز تیله کوه در نقطه صفر مرزی افزود: ساز و کار و امتیاز این منطقه به نفع مردم شهرستان های نوار مرزی استان بخصوص سرپل ذهاب است.
در این دیدار ، «صادق خدادادی» مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه نیز از حمایت ها و پیگیری های دکتر شهریار حیدری ، نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ، بابت رایزنی با دولت اقلیم کردستان جهت اعزام مقامات اقلیم کردستان به ایران برای بازگشایی و انعقاد تفاهم نامه جهت راه اندازی مرز تیله کوه قدردانی کرد.
مدیر اجرایی اقلیم کردستان عراق نیز گفت: طبق توافق های انجام شده با مسئولان گمرک کشور ایران، تلاش خواهیم کرد نتیجه این توافقات به مقامات بالا دست عراق و حکومت مرکزی ارجاع و در نهایت تا چند روز آینده نسبت به فعالیت و بازگشایی مرز تیله کوه اقدام کنیم.
«صابر جلیل» تاکید کرد: در رابطه با این موضوع اقلیم کشور عراق آمادگی کامل را دارد در این زمینه مشکلات مربوطه را بررسی و برطرف خواهد نمود.