didarbadadgostary

صادق خدادادی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان با دکتر توسلی زاده ریاست کل دادگستری کرمانشاه دیدار و گفت و گو کرد.

این دیدار صبح امروز  ۵ فروردین با حضور صادق خدادادی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان ، مدیر عامل مناطق ویژه اقتصادی قصرشیرین و اسلام آباد غرب برای ارائه گزارشی از منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین و اسلام آباد غرب جهت آگاهی و جلب حمایت های قضایی انجام شد.

صادق خدادادی ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری استان با سازمان همیاری شهرداریهای کرمانشاه ، نقش دستگاه قضایی را در حل مسائل و مشکلات موجود مهم توصیف کرد و تصریح کرد: با مساعدت و همراهی این دستگاه می توان با تسریع در تعیین تکلیف پرونده های مربوطه موفق عمل کرد و همین امر سبب کاهش تخلفات می شود.

در این دیدار دکتر توسلی زاده ، انتصاب مدبرانه و از سر درایت آقای خدادادی توسط جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه به عنوان مدیر عامل را صمیمانه تبریک عرض نموده ، گفت امیدواریم که با تلاش، دانش و تجربه های ارزشمند جنابعالی در این عرصه خطیر، شاهد رشد و ارتقای روز افزون این سازمان و همچنین فعالیت بیش از پیش و اثرگذاری هرچه بیشتر مناطق ویژه اقتصادی در استان کرمانشاه باشیم.

وی گفت :هدف اداره دادگستری استان پیگیری و کمک به دستگاههای اجرایی و خدماتی در جهت انجام وظایف قانونی و نظارت و اجرای دقیق قوانین مرتبط به حقوق عامه و دستیابی به عدالت می باشد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان از سازمانهای خدمات رسان همانند همیاری شهرداریها در چارچوب قانون حمایت خواهد نمود ، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه همچنین در این جلسه، پیگیری های ویژه و مکرر مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در خصوص مناطق ویژه اقتصادی قصرشیرین و اسلام آباد غرب را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت : با تلاش و پیگیری های استاندار تاکنون اقدامات زیادی در استان انجام شده است

وی همچنین با تاکید بر تحقق شعار سال و لزوم برداشتن گام های عملی برای تحقق شعار سال و رفع موانع و مشکلات تولید تاکید کرد.